27 jan. 2009

Mina vänner!

Åh, vad jag gillar mina vänner! I förra veckan ringde en av mina bästa vänner som bor i Stockholm och vi pratade en jättelång stund om allt och inget. Då insåg jag hur mycket jag saknar att ha henne i närheten så man kan äta lunch minst en gång i veckan och kanske dricka vin tillsammans lika ofta. Idag var Fröken Leffler och jag hemma hos en annan av mina bästa vänner på fika, lunch och fika igen, det var så himla mysigt och skönt när man har några timmar och kan hinna prata om allt och lite till. Sedan var vi och hämtade hennes två barn i skolan och på dagis och dom är så himla fina. Jag hoppas jag blir en lika bra mamma och att min lilla tjej blir lika fin när hon växer upp! Jag gillar verkligen mina vänner, jag hade egentligen inget nyårslöfte men jag har ändå lovat mig själv att ta bättre hand om dom och höra av mig lite oftare! Kram till er!

1 kommentar:

"M" sa...

Hej!!
Grattis till namngivningen, 6-månaders-dagen och vändning till mage/rygg!!!
Kraaam