7 feb. 2011

Ny vecka!

Först och främst: MINA CHAPATIS ROCKAR!!! Inte så oljiga som Bernards och Joshs men smaskens! Var lite uppgiven när jag stod med kletig deg upp till armhålorna och försökte hålla en ivrig lilltjej borta från densamma... men men det gick till slut!
Helgen sprang iväg fortare än kvickt, en repa på stan i lördags, matlagning och Melodiefestival på kvällen. Måste säga att det var en kass produktion, Carl Bildt och Peter Stormare, kom igen, ville helst sjunka genom jorden så pinsamt var det, för att inte tala om "förhören" hade börjat gilla Per Andersson efter Grotesco och Hipp Hipp men allvarligt, hoppas dom får bra med pröjs!!! Satan i gatan dock vad Marie Serneholt är snygg, ojojoj, sicken pingla! Musiken då... hm.... katastrof ibland och sådär resten. Pernilla Andersson var minst dålig.
I söndags var vi på Båtmässan och lilltjejen var som tokig, hon skulle upp i varenda båt och styra och trycka på knappar och prova sängar osv osv... På eftermiddagen var vi bara hemma och fick uppleva en ny vääääldigt kaxig sida där hon vägrade lyssna utan bara log och tiltade huvudet och sa jaha. 2 1/2 år... vart ska det här sluta!
Nu är det snart dags för högsta chefen att ha möte och tala om vad han gjort och vad han ska göra framöver. Får vi höra om hans resa en gång till så börjar jag gråta! Snart måste han rest klart!!
Hela veckan är jag och lilltjejen själva när maken är i USA. Jag önskar mig bara ett par nya, vita Converse!
Nu frukost!

Inga kommentarer: