26 mars 2010

Reseförbud!

Nu är jag irriterad, ja till och med lite förbannad! För att få utlopp för detta skriver jag detta inlägg på ARBETSTID, ha så sparka mig då!!! Jäkla fasoner och maktdemonstrationer skall hindra en i ens arbete, fy tusan säger jag bara! En resa till en annan kontinent för jobb blir stoppad, vi får inte åka så många (tre) som var tänkt från början. ALLA har uppgifter att utföra på plats och egentligen ingen kan undvaras, men nej, helt plötsligt så skall det skäras och dras ner och visas upp sparsamhet nere i leden medan de höga herrarna kan fortsätta glassa med skumpa och finporslin i affärsklass för samma summa per person som alla våra tre biljetter kostar tillsammans (då även inkl hotell!!!!!!!!) Jag skiter fullständigt i om jag inte får åka, jag stannar gärna hemma, har redan gjort min beskärda del av vidriga jobbresor men det hade underlättat mitt arbete att få träffa de jag arbetar med och inte bara köra telefonmöten när dom vaknat och jag har hunnit iväg till dagis.
Jaja så är det men om en månad blir det annat!! Thank god!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Yiahh - håller på dig gumsan! Vi skall nog se till att få iväg er :-)

/C

"M" sa...

Du skämtar! Helt otoligt! In i det sista ska det tydligen in och petas! Men vi vet ju att det snart är slut med det! Kram