19 mars 2010

I afton dans!

Ikväll är det frikväll eller BF! Svärföräldrarna kommer upp och tar hand om Fröken Leffler och fadern skall tillsammans med undertecknad balunsa på invigningen av Scandic Opalen! Sova över gör vi där (så slipper barnvakten sova på sofforna). Om det blir dans vet jag kanske inte, maken tyckte att vi tar ett par snabba drinkar och sen går vi upp, hoppar i morgonrocken, beställer roomservice och kollar på TV... men jag tror tyvärr inte det finns morgonrockar på rummen så skit oxå...
Det som nästan är absolut bäst med den här dagen är dock att jag ska klippa mig!!! Äntligen, är det något jag gör för sällan så är det att gå till min kära frisör, tror inte min make håller med mig här dock... LÅÅÅÅÅÅÅNGT HÅÅÅÅR är hans ständiga mantra jaja vi får se vad som hittas på idag. Iaf fick jag påminnelse sms från ENVY idag att inte glömma min tid, som om det skulle hända...tror inte det! Synd bara att det inte fanns tid till att färga men jag för överleva det.
Så snart är det helg och den kan behövas inför nästa fullsmockade vecka!

Inga kommentarer: