3 maj 2010

Ny på toppen!

Jaha, då gick en epok i graven... och lika glad är jag för det! Ny herre på täppan stod inför oss alla idag på stormötet. Detta blir nog bra! Några i lunchrummet diskuterade för ett par veckor sedan om man inte skulle hitta på ett bus för herrn som så in i bänken ogillar Ernst och förra veckan gjorde jag slag i saken, hittade en stiiiilig bild och ett schysst citat, en ram och vips en "ernstig" hälsning på chefens bord levererad av hans ovärderliga assistent. Eftersom han inte var sen att ge igen genom en publik uppvisning av mitt alster så räknas jag väl numer i skaran av värsta suck-ups men det får det vara värt :) Jag är så lycklig över denna förändrig och ju snabbare dököttet försvinner desto bättre! Redan kändes stämningen på måndagsmötet helt annorlunda och jag ser med spänning fram emot vilka förändringar som kommer göras, fast det säger jag nu, när jag inte vet hur jag själv kommer drabbas... :) hua, det blir nog oroligt i leden men det kan behövas en ordentlig genomgång efter alla år av vild och ostrukturerad tillväxt!
Och - ja, jag är bitter och jag erkänner det, kanske därav min stora glädje!

Inga kommentarer: