13 nov. 2008

Utveckling

Eftersom jag märkt att detta har blivit mitt egna gnällhörn måste jag väga upp det med några mer positiva kommentarer. Igår var första gången som Fröken Leffler fick med sig huvudet när jag drog upp henne med armarna. Tidigare har hon inte riktigt orkat utan huvudet har hängt bak lite grann men igår var första gången som jag kände att hon drog lite själv med armarna och fick med sig huvudet hela vägen upp!! Eftersom mitt barn självklart är ett litet geni så är det naturligtvis så att hon är helt unik i detta :) Sedan har hon oxå upptäckt att det är mycket roligare att stå än att sitta i famnen på mamma... det blir långa stunder där man bara försöker parera hennes lilla rangliga kropp och stora huvud från att tippa när hon ståendes beundrar världen. Det är klart att det måste vara roligt att för en gång skull inte bli tittad ner på utan att få titta ner på mamma när man får stå på bordet!

Inga kommentarer: