4 apr. 2013

Astrid Lindgrens värld!

Nu har vi bokat in årets besök på Astrid Lindgrens Värld. Det blir tredje året i rad och jag vet inte riktigt vem som ser fram emot det mest jag eller lilla fröken Leffler... I år har vi fått med oss bästa kompisen A med familj och det ska bli illans kul att se dessa två lintottar tillsammans, springandes i Mattisborgen, ridandes på Lilla Gubben och kanske lekandes med Alfred och Lina. Jag är nog troligtvis ett av ALVs största fans :) tycker det är fantastiskt, välordnat och välgjort in i minsta detalj. Tänk vilken dröm det hade varit att i lite yngre år fått vara en av skådespelarna och tillbringa en hel sommar med att spela teater, leka med barnen och få vara en del av Astrid Lindgrens underbara värld. Jisses, här gräver jag ner mig i ett sentimenalt träsk som kan bli svårt att ta sig ur :) Japp, jag erkänner, jag är en sucker för Pippi, Emil, Ronja och alla andra, Love them!!

Inga kommentarer: